Mmm.....

tjoo bre bloggggenn!!
har saknat dig en del skaruu veta...
men aboo ska fan inte var så jobbig nu det är jag redan för mycket i skolan mot lilla ida.
stackarn, jag lider här djupt djupt här inne med hennE....
men aboo jag är fan smartast i klassen, efter edden då! hon är fan mega smart hon har fan A+ på alla prov, o hon pluggar inte ens! då är man riktigt smart..
jag börjar fundera på att fråga henne om hon kan hjälpa mig med bilden, för man ska måla händer på hela bilden, o det är A3 papper med, men man ska målan med händerna sådär o det blir ju lite svår när man har såhär små händer som jag o då får jag göra extra många för att tecka hela bilden :( så hoppas hon kan hjälpa mig med det... :(
lite svårt att fatta, men det är nog bara jag o edden som fattar för vi är ju så himla smarta....
men ahh pallar inte blogg nu när pappa kom in med en skål chips HEUHEUHEU ses biiitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0