-.-

tjoo chaa bloggen!
är fan tiep fett sur nu assooo.
brännde mig på plattången igen -.-
tiep värsta köttsåret vafan!
men ahh ska fan aldrig låna haris mer assoo abbooo den är fan cp och livs farlig :/
blir väll ist att låna amelias som vanligt ;) fett söt är hon assooo tiep bara jag som sett!?
kung på välja chips är hon också, jag menar vem annars hade köpt mig en påse med icas egna blatte chips med vingummi smak :DD ( tummen upp på det )
men ida hon slår record hon köpte MIG JUSTIN BIEBER´S egna skiva idag <33333
fyfan en vänn for life!
men asoo abbo mannen broschan ska inte snacka mera skit så puss på er!


Kommentarer
Postat av: plattången

det va ju du som va för kort hårig...

2011-09-11 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0