14 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS TILL MIG SOM BLIR 14 ÅR IDAG!
hahhah asså abo, vilken dag säger jag bara! Man märker verkligen att alla älskar mig hahaha, liksom i korridoren så ba skriker alla "grattis micho!!!!" och alla vill ha min autograf! ni vet som i film, så backar alla mot väggen när jag kommer, alla ser mig som deras gud?! hur jävla nice e inte de?!?!?!?!? hihihi ♥
I födelsedagspresent fick jag massa tejp av min fina edden! Blev så jävla glad alltså :D
För som jag skrev i början av min blogg, så älskar jag tejp.
Man kan ha de till allt, typ som sätta de på andras ryggar! hihihi de brukar jag o edden göra. det är så roligt. haha skrattar hela tiden. för de är så kul. haha. xD
Men nu ska jag snart träna, bloggar ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Nån du vet!

HAHHAHAHHAHA TEJPEN!

2011-09-13 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0