AbOoOoOoO

Heeeyihjii sexiiies!
Tiiep så jävla braa dag!
Hade bara varit och köpt chips <33 , så bara satt vi vid blåan och sen ba TUTUTUTUTU asmycke brandbilar! Vi bah ; what a faack, så vi sprang asfort till skolan så stod typ hela skolan där och ba ååh de brinneer, fast de gjorde de ju inte, kände ju de på mig va, är man kung så är man!
Sen ba stack man in igen och typ blev mött som en king genom hela korridoren!!
Sen träffade jag bästa, sötaste, underbaraste, smartaste bästa amelia! Hade fysik och kemi med henne idag, så jävla bäst är hon! helt siiiiick,!!! Hade skiiiiiitbäst kul med henne, lärarnas favoriter hon och jag ♥
Sen imon blir de simma på idrotten, fan va kallt! Mitt hår kommer bli aslockigt, får låna haris plattång, jag och haris är astrads hetaste bratar ♥ Får ju fan inte se ut som ett lik? Alltså, herregud.
Edden har assexig rumpa , och cajsa längsta och bästa håret! Därför jag älskar dom med! Tyyp asbra kvalite i cajsass hår ända ner i topparna, måste låna hennes skyddspray mot håret, de blir så slitet annars, shit! Känner att det nästan känns som tuggummi i topparna, de ska kännas som nudlar bitches!
Men nu blir de chips sen träning med bästa laget p95 sen p96, älskar er♥



GRANIT, JAG & HARIS I BÅSTAD I SOMRAS, VAR JU JÄÄÄÄVLA FULL NÄR DENNA BILDEN TOGS MEN KOMMER IHÅG ATT DE VA ASROLITTTTT!! MÅSTE GÖÖRAS OM BOYS! ♥







Kommentarer
Postat av: Cajsa Johansson

kung!

2011-09-12 @ 10:49:44
URL: http://cajsa.johanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0