Amelia Johansson är fan bäst!!! XDXD <333

Hej bloggen!
Tänkte fan på en sak, asså amelia johansson nivet? hon har fan asfint hår. nästan lika fint som dinos.
hon har sån ljus färg och sen är de så rent och så friskt hela tiden!
typ så vill jag ha de.
fett sexigt! xPPP <333
om en stund ska jag festa. fyfan va najs, ska använda bakistabletterna jag fick av ida och amelia i veckan! så jävla snällt tjejer, älskar er!
sen ska ja låna haris plattång sen hälsa på min bästa kompis petra och sen äta en billys. fan va mycket pengar ja lägger på de? borde ju förfan få rabatt snart!! har försökt i 2 veckor nu!
men nu ska jag. sminka mig. sen ska jag käka, sen ska jag.....ringa amelia och säga hur mycket hon betyder för mig!
p.s hur jävla häftigt är de inte att jag känner 2 AMELIA??? omg...herregud va populär jag är , abo mannet.
två andra söta små tanter. pusss!! <333 XDXDXDDXXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0