bonde söker fru?

har tänkt på de länge asso.
om jag ska söka till bonde söker fru. men det finns ju ett litet jävla problem asso.
och de är att jag inte är en bonde. Har ingen ko, eller gris (förutom Nellie då) eller en häst.
men, behöver verkligen en tjej känner jag :( Singel är inte alltid så kul. för jag har aldrig någon att gå och käka kebab med! asso abo, så jävla surt.
Ingen som håller sin plats i köket. vafan är detta för shit?! asso abo!
Jag har bestämt mig nu! jag ska bli medlem på edarling.se istället.
fast de hade ju varit ganska chill o vara med i bonde söker fru.
hade ju fått alla brudar :P <33
skulle jag passat som bonne? xD

Kommentarer
Postat av: amelia

HAHAHAHAH WTF..

2011-09-14 @ 15:13:34
Postat av: ...

du har ju edden??

2011-09-14 @ 17:58:42
Postat av: ida

vafan snackar du om!?

2011-09-14 @ 20:55:38
Postat av: olalalallalal

DU HAR JU ELLEN!!!

2011-11-11 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0