godnatt, typ hehe puss

godnatt asså. pallar inte leva mer. ska skjuta alla älgar jag ser och sedan stoppa upp dom.
sen ska jag ringa alla jag känner och äta kebab. de va så längesen. hur fan pallar jag leva.
jag älskar tyska.
men vafan, varför ska alla goda godisar vara röda? så jävla diskriminerande. Varför kan dom inte va gröna? okej de hade varit samma sak då...
Men vafan, jag cuttar mig själv 24/7, olof är inte min bästavän längre, de ända han gör är o köpa miljövänliga glödlampor för att impa på våran sexiga vikarie. funkar ju knappast.
men hallå, blåa godisar är också goda, men ingen ger dom en chans.
och hallå? edden är min bästavän, men ingen fattar de typ. asså vi har ju varit bff as länge o har as många minnen tillsammans. typ som den gången.... fyfan för svarta godisar.
palla leva, godnatt. hoppas jag inte vaknar imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0