I'm gonna kiss everybody, but not you

HEEEEIIJ!!!
Har precis tränat lite...fett härligt o svettas lite såhär! Går ju upp några kilo när man fyller år...erkänn!?
Käkat tårta...världens godaste biffar på hemkunskapen, jag och amelia är såna jävla kungar där alltså! Synd bara att vi diskade i rinnande vatten...förlåt babsan :( ska skärpa oss!
Men aja...sen käkade jag firre i skolan...XD... coolt ord!! :p
Sen tårta, en billys, en apelsin och 6 bananer. De va nog allt....eller juste! Haris bakade ju fan kanelbullar till mig idag...men kände att jag redan hade ätit asmkt så jag la dom i en påse under sängen hihi XD
Men nu ska jag duscha...sen ska jag käka en billys och sen ska jag sova.
Längtar till imon när jag och haris ska hoppa bungyjump från statoil XD
puss kompisar!
har haft en kanon-dá!
jag och haris som åt bullar idag! tihtih :P:P XD <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0