jag gillar inte snor, snor är mycket kalorier

asså egentligen de här med snor....asså de är ju inte bra o äta men sjukt bra ist för att äta godis?
shit vilka tankar...kommer ju bli einstein!
sitter just nu o kollar på lite blogga och så, lyssnar på britny spers också, stavas de så?
men aja...satt innan o kollade på sol fest & oroliga föräldrar, tycker de är så bra, riktig reality!
askul detta
kille : vad ska jag dricka om inte spit? de är ju fan varmt,, menar dom att jag ska dricka vatten?
ne klart dom inte menar...sprit ftw! vodka smultron <333
men nu ska jag beställa ett armbandsur från netto.se och sen äta en billys panpizza med ananassmak och sen uppdatera min profil på edarling.se
puss!
kolla...byt godis till snor förfan!
kände mig såhär igår fan....asmkt godis och naturdiet. naw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0