jag trillade fan ner i toan och bröt lilltån:(

meeeehn guu?!?!
idag ställde jag mig på vågen, och jag ba såg att jag hade gått ner hela 7 kg?! e inte de undebart<3333
asså, jag körde tiep kissie style, med barnmat o så och jag va lite skeptisk först, men hallå?!
de funkade!
nu ska jag ju möta mina guys, så ska vi typ chilla xD
men måste berätta att jag e lite ledsen idag:(
de e nämligen så att dinos, mammas, kusins, mormors, farfars, kusins, barnbarns barnbarns fisk har dött:(
så vi ska tända ett ljus för nemo ikväll! ni kan väl också göra de, och visa lite uppskattning, era satans fittor! skojar hehe.. men snälla gör de för nemo, de va en händig fisk. lovar...
men påtal om något annat, IMOWN BLIH JAH FJÅRTIWZ! OMG!!!!!!!
, men nu kom harisbejb, den lilla muslimen! hihihi puss
btw som rubriken säger, så bröt jag lilltån idag:( fan vilken helvetes dag!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0