jag vill kyssa alla andra, men nt dig

hej bloggen.
vill bah säga att jag är i djuuup depp nu! cutcut hela tin'. vet äkta smålänning
käka kebab nu för en stund sen, tagga träning sen typ, fast vene idag. vill hellre ut till nellie och bada i hennes lyxiga pool. fan jag o alla båstadgrabbarna ska festa järnet där i sommar, tagga!
asmycke läsare igår, tackar fan, men.....bilderna på mina bitches tyckte jag alla läsare förtjänade, eftersom dom är så jävla heta ändå. serri...helt sicck
btw, hatar drama. SSS. ( sluta snacka skit )
tycker de är asjobbigt, måste typ gå emellan och lösa allting hela tin'. tycker alla ska sluta bråka och bli kära i varandra och skaffa massa barn av alla slag så alla cpbarn kan leva vidare.
men nu, next platta håret. just fan, måste dra till haris...låna hans hårspray, han har sån stronghold så de håller hela dagen, luktar hallon och blåbär och lite lakrits, och lite solros. helt underbart, älskar dig haris ♥♥
du är så jävla underbar, och alla älskar dig. du är så solklar, som solen, så klart. du är så guldvärd vännen, älskar dig mest på hela jorden, puss!
NU; mot haris, sen kebab! sen fiesta hela natten!




alexandra kikade in en stund, längesen nu gmn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0