Kebab...en liten del av mitt hjärta

Tänkte kortfattat skriva lite om kebab...som faktiskt är en liten del av mitt liv!
Varje gång jag äter en kebab, känner konsistensen och smaken av riktigt flottigt kebabkött och svagheten i den perfekta och ofta ultimata kebabsåsen, så känner jag verkligen hur hjärtat tar ett skutt och hjärnan börjar skaka av lycka! jag verkligen älskar det...nästan lika mycket som amelia och edden och ida och alla andra mina kompisar som tyvärr inte får plats i de här inlägget.
Nu ska jag äta lite morötter och sen testa en ny mejk på Haris...sen kommer grabbarna hit och då blir de myyys!
just fan....måste köpa vetemjöl.


Tyven – Kebab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0