run bitch, run!!

vet ni va som hände idag!!???!?! helt siick!
har en kompis som blev av med sin necessär i omklädningsrummet idag :( fyfan vad tråkigt! och fyfan för denna personen som snodde hennes väska med massa parfymer, smink och sånt :( åh, skolor är så sjukt bra på snatteri, erkänn!?
Fan, skaffa jobb ist.
Idag hade vi mentorstid och de va inte alls kul för jag sov hela lektionen XD drömde om gnottarna!! fast att det inte var dom utan jag , granit, dino och haris som va gnottarna :O ascoolt! xP
imon ska jag till jenny o fixa naglarna, dom blir så slitna av allt tränande!
sen ska jag och billy på photoshoot klockan 10.00 på stureplan :O
se kolla på 97 tjejernas match mot ryssby. fan va ni suger allihopa. ne, men kom igen förfan ljungby, behåll erat rykte!!!!
ska kolla med mina bästisar haris och amelia, puss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0