SÄR DAG :(

chacha bloggen! idag åt jag korv och sen åt jag chips, sen åt jag godis och nu ska jag äta korv och sen ska jag äta chips och sen ska jag nog köpa godis, men först ska jag nog äta korv :p
Idag har liksom inte hänt så mycket och så, hade en trevlig dag i skolan abo!!! xD


aaaa men iaf, kom på en sak som hände idag inatt, som jag glömt berätta!
Min jävla granne knackade på dörren kl 02:30 idag på morgonen.
kan ni fatta de!? 02:30!!!!! Jävligt tur för honom att jag fortfarande var uppe och spelade trummor.
Jävla människor de finns.
Och inte nog om de!!!!! Va ute på stan, och som ni vet försöker jag hålla de hemligt med min sexuallitet....
Så bombades det här i ljungby (Jävla växjöbo) Så dom va ju här för nyheter och hela köret, och gissa vad som hände?!



Pinsamt?! ångest :(

har inte gått ut med detta i bloggen, men detta är Jan och han bor i markaryd.
vi har träffats i några månader och jag är verkligen kåt i honom!
Inget bonde söker fru för min del! Hoppas ni kan acceptera detta :)

Men orkar inte blogga nu, för känner att detta har varit en helvetes dag (Någon har hackat min tibia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0