Vart du dig i världen vänder hittar du alltid en billys'

Cha chilie's!
Ska bara ägna en tanke åt amelia....hoppas du inte brände dig igår!
de va nämligen....eeh...assow, hon typ badade sen bah började de ryka ur hennes navel :o Hemskt!
Hoppas du mår bra gmn <3333

Så idag....va hände idah? '
ehhmwww......mina tjejer satt och nöp mig på sista lektionen :( har massa blåmärken nu ååååvhhh! inte bra för min blodcirkulation...fan me.
men för att bli på bättre humör så ska jag ringa haris och idag ska vi baka scones sen ska vi ringa dino och han ska koka te sen kommer granit sen ska vi ha asmysigt!
granit om du läser detta så ta med ditt kalorifria socker!!!!

puss söta läsare!!


ehehe awsdålig kvalité men saknar dessa tider!

jag längst ner i högerhörnet...hihihiih och mark bitch i mitten <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0