WOWW!

NI LÄR ER FORT!!
asso aboo min första kommentar tiep!
wowhoo!
asso what a fuck är HARIS!!
vafan har ångest, mitt hår är ju fan hel abbbo fucking haris och hans jävla andnings problem och smile gropar!
åhh assoo mannet ash tar fram en påse med icas egna blatte chips istället :/ gör mig på så mycket bättre humör :D
aja ikväll dra man till amelia och firrar hennes mamma som vafan fyller 30 hooottie! så jävla smexig...
me dra nog teip tidigare vafan ja måste abboojue har ju ingen plattång, tack vare haris men smile groparna :///
men assoo abbooo palla skiva mer ash skriver mer i kväll efter jag varit på kalaset om det inte blir donken efter abooo puss på er!
xoxo michaelflow

Kommentarer
Postat av: robban

Facebook?

2011-09-10 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0