HEJ HELG

TJAAA frääs ståfräs!
Äntligeeen helg, längtat hela veckan hihihi, men jag kommer ju ändå bli underkänd i alla ämnen XD så de är väl bara o fjäska lite (dvs strula runt lite) !!!
Just nu i denna tidpunkt sitter ja o kolla på One tree hill, kärlek t de <33
Jag äter även vaniljyoghurt och dricker apelsinjuice, de behövs efter såna här tuffa skoldagar XP.
Typ juice ta 3 betala för 2 kanske spara 1 kr och jag banta så jag köper ba 1....ekänn ni nt fattar? cepe.
En annan sak jag vill ta upp här i bloggen är att tidslinjen suger. Eller ne, men asså den är typ jobbig :P typ kan ju inte heta tidslinjer när det inte finns typ....linjer med tid på? hurfan tänkte dom där?
Ah men facebook är mitt blod iaf.
Nu ska jag hämta en riskaka o smaska på.
Ha de gott mögliga ungdomar. Puuussssss <3
tiiep word .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0